Ibu Ini Terkena Stroke Dan Ditinggalkan Terbaring Di Kaki Jalan !! Tapi Yang Mengejutkan Ada Sesuatu Sentiasa Menemani Ibu itu.



Apa yang berlaku ini mungkin akan membuatkan ramai orang yang lalu-lalang terkejut. Biasanya orang akan sebut ada kes berlakunya buang bayi. Namun kes yang berlaku di negara jiran ini adalah melibatkan seorang ibu tua yang mengikut sumber ketika itu dia sedang punya masalah stroke.

Ibu itu di lihat sudah tidak berdaya dan seperti tidak mampu untuk bangun. Melalui gambar itu, dia di lihat hanya terbaring di atas satu bantal. Orang yang lalu lalang di situ hanya mampu melihat keadaan ibu itu di mana tidak ada yang datang menuntut siapakah ahli keluarganya.

Mereka yang memuat naik gambar ibu yang terlantar itu menyatakan, ibu itu sepertinya di buang di jalanan dalam keadaan tiada apa-apa. Itu membuatkan ramai orang menunggu untuk sesiapa yang berkenaan mengambilnya.

Paling menghibakan, sepanjang ibu itu terlantar di situ, hanya ada seekor kucing hitam yang setia menemaninya. Kucing itu di lihat berada di sisi ibu  itu tanpa berganjak jauh.

Gambar itu membuatkan ramai netizen naik marah terhadap perbuatan individu yang meletakkannya di situ. Mereka juga mengecam perbuatan yang meletakkan ibu sedang sakit di jalanan tanpa belas kasihan.

Komen netizen:
“Sebak pulak aku tengok..kenapa di biarkan orang tu dekat situ..entah ada semut ke, kerengga ke..hujan ke nanti :(‘

“mana pergi anak dia? sengaja letak situ atau macam mana? tak kan sanggup buat mcm tu…”

“Ibu tu nampak sgt tgh sakit..sebab tu cuma mampu baring…sian nya “

“Kucing tu nampak lagi penyayang… “

Jom Share...